Regulamin promocji Gwarancja 100 % satysfakcji.
REGULAMIN PROMOCJI „GWARANCJA 100 % SATYSFAKCJI”
-
Postanowienia ogólne.
-
Przedmiot promocji.
-
Podmiot promocji.
-
Postępowanie reklamacyjne.
-
Postanowienia końcowe.
1. Postanowienia ogólne.
1.1. Podmiotem organizującym promocję Materassi Jarosław Marszałek. NIP: 5532365319, REGON: 241181851, adres e-mail: biuro@materassi.pl, numer telefonu: (33) 445 13 60, GSM: (+48) 533 333 707(opłata standardowa według cennika właściwego operatora).
1.2. Udział w promocji jest dobrowolny i nie wiąże się z nałożeniem jakichkolwiek obowiązków dla Kupującego.
1.3. Możliwość wzięcia udziału w promocji uzależniona jest od złożenia oświadczenia woli przez Kupującego, w którym Kupujący oświadczy: chęć udziału w promocji, spełnienie obowiązkowych wymagań określonych dla Kupujących.
1.4. Promocja „Gwarancja 100 % satysfakcji” obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polski.
-
Promocja „Gwarancja 100 % satysfakcji” obowiązuje do odwołania. Kupujący, którzy wzięli udział w promocji przed jej odwołaniem, mogą w dalszym ciągu realizować uprawnienia wynikające z promocji.
-
Promocja „Gwarancja 100 % satysfakcji” dotyczy produktów w wymiarach standardowych tj:
80x200, 90x200, 140x200, 160x200, 180x200
2. Przedmiot promocji.
2.1. Promocja „Gwarancja 100 % satysfakcji” polega na umożliwieniu określonej w pkt. 3 grupie Klientów, możliwość wymiany zakupionego towaru w ciągu 365 dni od daty zakupu (dostarczenia) bez podania przyczyny.
2.2. Promocji podlega wyłącznie asortyment oferowany przez Materassi Jarosław Marszałek. NIP: 5532365319, REGON: 241181851, adres e-mail: biuro@materassi.pl, numer telefonu: (33) 445 13 60, GSM: (+48) 533 333 707(opłata standardowa według cennika właściwego operatora).
2.3. W celu wzięcia udziału w promocji wystarczy, aby określony w pkt. 3 Klient, odesłał na adres Sprzedawcy (Materassi Jarosław Marszałek, ul, Żywiecka 165, 43-365 Wilkowice) towar wraz z dowodem zakupu.
2.4. Odsyłany towar nie powinien być zniszczony ponad zużycie, które wynika z normalnej eksploatacji zakupionej rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem.
2.5. Odsyłany towar powinien być zwracany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport.
2.6. Koszt opakowania i przesłania towaru w celu jego wymiany obciąża Klienta biorącego udział w promocji.
2.6. W przypadku chęci skorzystania z uprawnienia do wymiany produktu w ciągu 365 dni, wymiana ta podlega następującym zasadom:
-
w przypadku wymiany produktu tańszego na droższy, Klient zobowiązany jest do pokrycia różnicy w cenie wraz z kosztami transportu wymienionego produktu;
-
w przypadku wymiany produktu o takiej samej cenie, Klient zobowiązany wyłącznie do opłacenia kosztów wysyłki wymienionego produktu;
-
w przypadku wymiany produktu droższego na tańszy, Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z wymianą, chyba, że różnica w cenie jest mniejsza od kosztów transportu. W takim przypadku, Klient zobowiązany jest do pokrycia różnicy pomiędzy kosztami transportu a kosztami dostawy.
3. Podmiot promocji
3.1. Promocja „Gwarancja 100 % satysfakcji” skierowana jest do:
-
Konsumentów w rozumieniu art. 22 1 kodeksu cywilnego;
-
Osób dokonujących zakupu u Sprzedawcy po raz pierwszy;
Powyższe przesłanki muszą zostać spełnione łącznie.
3.2. W promocji „Gwarancja 100 % satysfakcji” można skorzystać jednokrotnie. Towar, który został uprzednio wymieniony w ramach postanowień niniejszego regulaminu nie może być ponownie wymieniany.
4. Postępowania reklamacyjne
4.1. Reklamacje co do przebiegu promocji „Gwarancja 100 % satysfakcji” winny być zgłaszane do jej organizatora. Adres do korespondencji:
Materassi Jarosław Marszałek, ul. Żywiecka 165, 43-365 Wilkowice.
4.2. Zaleca się przesłanie reklamacji również drogą elektroniczną, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@materassi.pl.
4.3. W zgłoszeniu reklamacji zaleca się podanie: przyczyn reklamacji, daty zamówienia, daty odebrania, adresu do korespondencji.
4.4. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi niezwłocznie nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
5. Postanowienia końcowe
5.1. Promocja „Gwarancja 100 % satysfakcji” nie ogranicza i nie narusza uprawnień Konsumentów określonych w odrębnych ustawach. W szczególności niniejsza promocja nie narusza możliwości odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, jak i uprawnień Kupujących wynikających z rękojmi za produkt sprzedany.
5.2 W sprawach nieuregulowanych odpowiednie zastosowanie mają postanowienia regulaminu sklepu internetowego www.materassi.pl oraz powszechnie obowiązuje przepisy prawa.
5.3. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie organizatora Materassi Jarosław Marszałek, ul. Żywiecka 165, 43-365 Wilkowice.) jak i został udostępniony na stronie internetowej działającej pod adresem www.materassi.pl.
5.4 Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).